فلبوتومی (فصد) با سرم مخصوص تحت نظر پزشک 

شنبه تا چهارشنبه 16:00 الی 21:00 / پنجشنبه 11:00 الی 18:00 / جمعه 10:30 الی 16:30

تهران، خیابان شریعتی، پایین تر از یخچال، کوچه صدیق، پلاک ۸، واحد ۱

چگونه غلظت خون می تواند باعث اختلال نعوظ شود؟

مطالبی که در این مقاله خواهید خواند

یکی از مشکلاتی که بسیاری از آقایان به‌خصوص در سنین بالا با آن مواجه می‌شوند، اختلال نعوظ است. این مشکل باعث ناتوانی جنسی مردان شده و طبیعتا زندگی زناشویی آنان را نیز به‌شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد. باتوجه به این‌که غلظت خون و اختلال نعوظ ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، احتمال این‌که اختلال در نعوظ به‌خاطر بیماری غلظت خون ایجاد شده باشد بسیار زیاد است. در ادامه ضمن اشاره‌ای کلی به علت‌های عدم نعوظ، به شیوه‌های درمان این‌ مشکل نیز اشاره خواهیم کرد.

علت های عدم نعوظ

تعدادی از رایج‌ترین علت های این عارضه عبارت‌اند از:

دیابت

یکی از دلایلی که می‌تواند منجر به اختلال در نعوظ شود، دیابت است. بعضی از افراد دیابتی به‌دلیل عدم کنترل صحیح قند خون، دچار آسیب‌دیدگی اعصاب می‌شوند و همین امر به ایجاد اختلال در نعوظ منجر خواهد شد.

مصرف دخانیات

مواد شیمیایی که در دخانیات وجود دارند، به‌راحتی می‌توانند مشکلاتی مانند اختلال در نعوظ را ایجاد کنند. پیشنهاد می‌کنیم که برای حفظ سلامت بدن و همچنین داشتن رابطه‌ای سالم، تا حد امکان از مصرف دخانیات پرهیز کنید.

مصرف الکل

تحقیقات نشان می‌دهند ۶۰ الی ۷۰ درصد افرادی که به مصرف الکل اعتیاد دارند، دچار مشکلات جنسی می‌شوند. این مشکلات می‌توانند شامل کاهش تمایل، انزال زودرس و اختلال در نعوظ باشند.

استرس و افسردگی

اشخاصی که دارای استرس و افسردگی دائمی هستند به‌احتمال زیاد با اختلال نعوظ نیز درگیر خواهند بود. استرس و افسردگی هورمون‌هایی را در بدن ترشح می‌کنند که درنتیجه آن‌ها داشتن نعوظی باکیفیت و به‌مدت طولانی غیرممکن خواهد بود.

غلظت خون

همان‌طور که در ابتدای مبحث نیز اشاره شد، غلظت خون و اختلال نعوظ کاملا با یکدیگر درارتباط هستند. غلظت خون یکی از شایع‌ترین دلایل اختلال در نعوظ شناخته شده و نه‌تنها برای رفع مشکلات جنسی، بلکه برای افزایش سطح سلامت بدن باید هرچه سریع‌تر آن را درمان کرد.

حتما بخوانید :
علائم غلظت خون در پاها

غلظت خون چگونه باعث اختلال نعوظ می شود؟

غلظت خون چگونه باعث اختلال نعوظ در مردان میشود؟

غلظت خون هم به‌صورت مستقیم و هم به‌صورت غیرمستقیم روی نعوظ تأثیر دارد. در ادامه، تمامی موارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

افزایش ویسکوزیته خون

غلظت خون درواقع باعث افزایش ویسکوزیته خون و دشوار کردن حرکت آن در رگ‌ها می‌شود. هنگامی که خون نتواند به‌خوبی در رگ‌ها حرکت کند، در ورود به رگ‌های خونی آلت‌تناسلی و ایجاد نعوظ نیز مشکل پیدا می‌کند. درواقع در این مورد رابطه بین غلظت خون و اختلال نعوظ کاملا مستقیم بوده و به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. مدیریت غلظت خون برای بهبود اختلال نعوظ امری واجب بوده و باید با پیگیری دائم یکی از روش‌های درمانی، این مشکل را حل کرد.

آسیب عروق

یکی از مشکلاتی که غلظت خون ایجاد می‌کند، آسیب رساندن به عروق است. غلظت خون سبب می‌شود که رگ‌ها انعظاف‌پذیری خود را از دست بدهند و طبیعتا رگ‌های خونی آلت تناسلی نیز تحت تأثیر این امر خواهند بود. آسیب دیدن رگ‌های آلت تناسلی، اختلالات نعوظ را در پی دارد.

تأثیر روی هورمون‌ها

یکی از اصلی‌ترین هورمون‌هایی که روی کیفیت نعوظ تأثیر می‌گذارد، تستسترون است. غلظت خون و اختلال نعوظ از لحاظ هورمونی نیز با یکدیگر درارتباط هستند؛ بدین‌صورت که غلظت خون بالا هورمون‌‌هایی مانند تستسترون را تحت تأثیر قرار داده و به اختلال در نعوظ منجر می‌شود.

التهاب

غلظت خون می‌تواند به التهاب در بعضی از نقاط بدن منجر شود. هنگامی که قسمتی از بدن ملتهب می‌شود، میزان نیتریک اسید افزایش پیدا می‌کند و تحقیقات نشان می‌دهند که افزایش میزان نیتریک اسید می‌تواند باعث بروز اختلال در نعوظ گردد.

تاثیر فصد خون سرم بر نعوظ

فصد خون سرم یا همان فلبوتومی یکی از گزینه های درمانی برای اختلالات نعوظ است. بدین‌صورت که فصد خون، باعث می‌شود تا غلظت خون کنترل شده و به‌تبعیت از آن، اختلالات نعوظ نیز کنترل شوند. باتوجه به این‌که اختلال نعوظ در افراد مبتلا به غلظت خون شایع است، بهتر است تا بیمار یک برنامه فصد خون منظم را پیش گرفته تا مشکل کاملا حل شود.

بعضی از روش‌ها برای تشخیص و درمان غلظت خون و اختلال نعوظ، بسیار پرهزینه هستند. باتوجه به ارتباط فصد خون با سرم مخصوص و نعوظ، می‌توان با صرف هزینه‌ای بسیار کم‌تر این بیماری را درمان کرد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز می‌خواهید از مزایای فصد خون بهره‌مند شوید، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و از مشاوره ایشان بهره‌ بگیرید.

روش های درمانی دیگر

برای غلظت خون و اختلال نعوظ، روش‌ های درمانی دیگری هم وجود دارند که باتوجه به شرایط بیمار می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. رایج‌ترین‌ها عبارت‌اند از:

کنترل وزن

وزن نه‌تنها در رابطه با نعوظ، بلکه دررابطه با عملکرد کلی بدن اهمیت بالایی دارد. برای داشتن نعوظی بهتر، باید وزن را نیز همواره کنترل کرد.

استفاده از پروتز

افرادی که معمولا هیچ‌یک از درمان‌ها رایج تأثیری روی آن‌ها نمی‌گذارد، به‌عنوان آخرین قدم به سمت جراحی پروتز می‌روند. باتوجه به رابطه فصد خون و نعوظ و تأثیرگذاری بالای این درمان روی حل اختلالات نعوظ، پیشنهاد می‌کنیم که حتما فصد را نیز تجربه کرده و به‌سراغ چنین عمل‌های پرریسکی نروید.

استفاده از پروتز یکی از روش های درمانی اختلال نعوظ در غلظت خون

استفاده از داروهای شیمیایی

اغلب داروهای شیمیایی مثل ویاگرا، ویزارسین و … به‌عنوان عوامل تشدید کننده نعوظ شناخته می‌شوند. بدین‌صورت که فشار خون را افزایش داده و با این‌که خون ویسکوزیته بالایی دارد، آن را به درون آلت‌تناسلی پمپاژ می‌کنند. متأسفانه این داروها می‌توانند تأثیر مخربی روی سلامت قلب داشته باشند. افرادی که دارای مشکلاتی مانند فشار بالا هستند، با مصرف این داروها ممکن است دچار حملات قلبی شوند.

تمرین‌های ورزشی

بعضی از تمرین‌های ورزشی می‌توانند با تحریک پروستات، شدت جریان خون به سمت آلت‌تناسلی را افزایش دهند. البته اگر بیمار دارای مشکلاتی مانند غلظت خون باشد، این تمرین‌ها تأثیری نخواهند داشت. پیشنهاد می‌کنیم که باتوجه به ارتباط فصد خون و نعوظ، ابتدا این درمان را پیش گرفته و بعد از حل شدن مشکل غلظت خون، تمرین‌های ورزشی را نیز به‌عنوان چاشنی این درمان انجام دهید.

حتما بخوانید :
ورزش برای غلظت خون

غلظت خون چه مضرات دیگری دارد؟

حال که با موضوع غلظت خون و اختلال نعوظ آشنا شدید، باید بگوییم که مضرات این بیماری فقط به اختلال نعوظ خلاصه نشده و مشکلات بسیار بیشتری را در پی دارد. رایج‌ترین‌ها عبارت‌اند از:

حمله قلبی

حمله قلبی یکی از خطرناک‌ترین عوارض غلظت خون محسوب می‌شود. بالا بودن چگالی گلبول‌های قرمز در خون، می‌توانند به‌راحتی عملکرد قلب را مختل کنند.

سکته مغزی

افزایش ویسکوزیته خون و عبور دشوار آن‌ها از رگ‌های مغز، سکته مغزی را در پی خواهد داشت. جدا از این‌که فصد خون و نعوظ ارتباط نزدیکی دارند، بلکه فصد خون و سکته مغزی نیز ارتباط نزدیکی داشته و با انجام فصد می‌توان از چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

آمبولی ریه

آمبولی ریه هنگامی رخ می‌دهد که لخته خون یا چربی داخل ریه وجود داشته باشد. غلظت خون اصلی‌ترین عامل ایجاد لخته شناخته می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن باید از آن جلوگیری کرد.

آسیب‌دیدن کبد

همان‌طور که می‌دانید کبد یکی از حساس‌ترین اعضای بدن محسوب می‌شود. اصلی‌ترین وظیفه کبد، پاکسازی خون است. خون با عبور از کبد تصفیه شده و به چرخه بدن باز می‌گردد. هنگامی که غلظت خون افزایش پیدا کند، کبد آسیب دیده و علاوه‌بر این‌که نمی‌تواند فرآیند تصفیه را به‌خوبی انجام دهد، رگ‌های آن نیز دچار گرفتگی می‌شوند. فصد درکنار رفع مشکل غلظت، با خارج کردن خون‌های آلوده از بدن، فعالیت کبد را نیز راحت‌تر کرده و سبب می‌شود که این عضو مدتی استراحت کند.

آسیب دیدن کبد

فصد خون با سرم مخصوص، بهترین روش برای درمان غلظت خون و اختلال نعوظ

باتوجه به مطالبی که گفته شدند، غلظت خون و اختلال نعوظ رابطه‌ای مستقیم دارند. همچنین می‌توان فصد خون را بهترین درمان این مشکل نامید؛ چراکه هیچ عوارضی را در پی نداشته و می‌تواند تا میزان زیادی این مشکل را بهبود بخشد. همچنین فصد خون سبب حل مشکلات دیگری نیز می‌شود و مزایای فراوانی را در پی دارد. درواقع با بهره‌گیری از فصد خون، علاوه‌بر این‌که می‌توان اختلال نعوظ را حل کرد، می‌توان سطح کلی سلامت را نیز افزایش داد. پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما نیز می‌خواهید از مشکلات در روابط زناشویی جلوگیری کرده و رابطه‌ای سالم و شاداب را برای خود ایجاد کنید، از رابطه‌ی فصد خون سرم و نعوظ غافل نشده و از مزایای این درمان بهره‌مند شوید.

منابع برای مطالعه بیشتر: +++

اشتراک گذاری در:

1 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد *